.:BroozDownload:.
Uninstall Tool 2.9.6 Build 5106

همانطور که می دانید با نصب بیشتر نرم افزار و یا بازی های رایانه ای ، یک فایل اجرایی که غالبا نام آن Uninstall می باشد نیز در کنار فایل اجرای برنامه مورد نظر ساخته می شود . از این فایل می توانید زمانی که قصد حذف برنامه را دارید استفاده نمایید . با اجرای Uninstall ممکن است به نظر رسد که تمامی قسمت ها و فایلهای ساخته شده حذف شود اما واقعیت اینست که در بسیاری از موارد ، اطلاعاتی در رجیستری ویندوز باقی می مانند و این خود می تواند دلیلی برای به وجود آمدن خطاهای مختلف و کاهش سرعت کامپیوتر شما شود . Uninstall Tool نام نرم افزاری است حرفه ای و کاربردی که با استفاده از آن نه تنها سرعت حذف برنامه ها را افزایش خواهد یافت ، بلکه به وسیله آن می توانید مطمئن باشید که هیچ گونه فایل و یا اطلاعات اضافی برجای نخواهد ماند . این نرم افزار با بهره گیری از یک اسکنر حرفه ای ، پس از پایان پروسه معمولی حذف برنامه ها ، اقدام به جست و جو در رجیستری ویندوز کرده و هر گونه اطلاعاتی را که پس از آن-اینستال باقی مانده است از بین می برد . با یک بار استفاده از Uninstall Tool قطعا دیگر سراغ بخش پیش پا افتاده Add/Remove Program برای حذف نرم افزار ها و بازی های نصب شده نخواهید رفت .



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:, توسط رامین کمالی

PCRecovery FileRestore Professional

آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که در اثر یک اشتباه و یا به خاطر فعالیت برخی از ویروس ها ، فایلهای ذخیره شده بر روی هارددیسک کامپیوترتان را از دست داده باشید ؟ اگر چنین باشد حتما متاثر خواهید شد و راهی را برای بازگشت به عقب نمی بینید اما اگر نرم افزار PCRecovery FileRestore Professional را بر روی ویندوز خود نصب کنید خواهید دید که در دنیای کامپیوتر دگمه بازگشت وجود دارد . با استفاده از این برنامه تنها کافیست تا درایو یا دایرکتوری مورد نظر خود که فایل آن حذف گردیده است را انتخاب نمایید و تنها با یک کلیک نظاره گر بازیابی فایلهای از دست رفته تان باشید . این نرم افزار بر خلاف حجم بسیار اندک خود قادر است تا فایلهایی نظیر تصاویر دیجیتال ، موسیقی ، اسناد Word ، فایلهای ویدیویی ، بانک های اطلاعاتی و بسیاری دیگر را به سادگی ریکاوری کند. پشتیبانی این برنامه تنها به هارددیسک کامپیوتر محدود نبوده و به وسیله آن می توانید بازیابی را بر روی سایر حافظه ها نظیر دوربین های دیجیتال ، آی پاد ، فلش مموری ، فلاپی دیسک ، تلفن های همراه و حتی درایو های مجازی نیز انجام دهید .



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:, توسط رامین کمالی

یکی از کاربردی ترین ابزار های ویندوز ، System Restore می باشد . با استفاده از این بخش می توانید پس از بروز مشکلات مختلف برای ویندوز ، تنظیمات آن را به حالت قبلی بازگردانید . اهمیت این کار زمانی مشخص می شود که تغییراتی به صورت سهوی و یا عمدی صورت گرفته باشد و انجام کاهای مورد نظرتان امکان پذیر نباشد . با این حال که این بخش از ویندوز می تواند در مواقع بسیاری مفید واقع شود ، اما همانند سایر قسمت هایی که در این سیستم عامل گنجانده شده است ، دارای کمبود هایی می باشد که نیاز های کاربران حرفه ای تر را نمی تواند برطرف سازد . اگر شما نیز جز این دسته از کاربران می باشد و یا از امکانات کم این بخش خسته شده اید ، استفاده از نرم افزار Rollback Rx Professional را به شما پیشنهاد می کنیم . این نرم افزار با وجود اینکه از تنظیمات پیشرفته ای برخوردار است ، دارای کاربری ساده ای می باشد . بدین ترتیب پس از نصب برنامه ، تنها چند کلیک ساده تا بازگشت تنظیمات قبلی ویندوزتان فاصله خواهید داشت و می توان در برابر خطرات مختلفی که رایانه شما را تهدید می کند ، محافظی قدرتمند را قرار دهید .

 

قابلیت های کلیدی Rollback Rx Professional v9.1 Build 2695223310 :
- قابلیت استفاده به صورت کنترل از راه دور
- استفاده بسیار کم از فضای هارددیسک ( فقط ۰٫۱ درصد )
- تهیه بک آپ از تنظیمات به صورت نا محدود
- تهیه پیشتبان در کمتر از ۳ ثانیه
- قابلیت تنظیم برای تهیه پشتیبان به صورت خودکار و یا دستی
- بازگردانی تنظیمات در چند ثانیه
- مخفی کردن نرم افزار از حالت نمایش عمومی



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:, توسط رامین کمالی

Wondershare Photo Recovery

 

Wondershare نام یک کمپانی معروف و البته قدرتمند است که نرم افزارهای زیادی در زمینه های مختلف طراحی و منتشر کرده که تعداد بسیاری از آنها نیز در دانلود کده به طور رایگان برای دانلود قرار گرفته است . Photo Recovery یکی از این برنامه ها می باشد که به منظور بازیابی عکس های پاک شده از روی حافظه های مختلف ساخته شده است . با استفاده از این برنامه می توانید تصاویری را که بر اثر بی دقتی و یا دلایل دیگر از دست داده و هیچ گونه بک آپ یا کپی از آنها ندارید به سادگی چند کلیک ، دوباره به کامپیوترتان بازگردانید . مهم نیست که این تصاویر از روی مموری کارت ، فلش مموری و یا حافظه ی هارددیسک پاک شده است ، مهم اینست که Wondershare Photo Recovery قابلیت این را دارد تا عکس ها را از روی تمامی انواع ذکر شده بازگرداند .

 

نکات قابل توجه در Wondershare Photo Recovery که وجه تمایز میان آن و سایر گونه های مشابه می شود :

امنیت و کیفیت – برخلاف سایر نرم افزارها هیچ گونه فشرده سازی بر روی تصاویر انجام نمی گیرد و در نتیجه کیفیت در همان حد اوریجینال باقی می ماند . علاوه بر این هیچ گونه آسیبی به اطلاعات شما که در حال حاضر در دسترس دارید نمی رسد و

اسکن عمیق – بازیابی عکس های که سایر برنامه ها یا نمی توانند آنها را اوررایت کننده و یا ریکاوری کامل در آنها امکان پذیر نیست

بازیابی دقیق : یکی از قابلیت های مهم نهفته در این نرم افزار امکان انجام پروسه ریکاوری ، دقیقا مطابق با آن چیزی که می خواهید است . به طور مثال با استفاده از فیلتر ها و آپشن های مختلف نظیر حجم و نوع فایل می توانید ریکاوری را محدود به گزینه های کنید که در نظر دارید .

قابلیت پیش نمایش – به وسیله ی امکان پیش نمایش که در این برنامه گنجانده شده است می توانید تصاویر بندانگشتی مربوط به هر عکس قابل بازیابی را قبل از شروع پروسه ، مشاهده کرده و سپس آنها را ریکاوری کنید .

کاربری آسان – هیچ گاه بازیابی اطلاعات بدین سادگی که نرم افزار Wondershare Photo Recovery طراحی کرده است ، نبوده . تنها در ۳ مرحله ی ساده و بدون نیاز به هیچ گونه دانش نرم افزاری خاص ، فایلهای شما به سویتان باز خواهند گشت .

 

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 22 فروردين 1390برچسب:, توسط رامین کمالی

قابلیت های کلیدی Rollback Rx Professional v9.1 Build 2695223310 :
- قابلیت استفاده به صورت کنترل از راه دور
- استفاده بسیار کم از فضای هارددیسک ( فقط ۰٫۱ درصد )
- تهیه بک آپ از تنظیمات به صورت نا محدود
- تهیه پیشتبان در کمتر از ۳ ثانیه
- قابلیت تنظیم برای تهیه پشتیبان به صورت خودکار و یا دستی
- بازگردانی تنظیمات در چند ثانیه
- مخفی کردن نرم افزار از حالت نمایش عمومی



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 22 فروردين 1390برچسب:, توسط رامین کمالی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :